Πολιτική Επιστροφών/Ακυρώσεων

Πολιτική Επιστροφών

Θέλεις να επιστρέψεις το προϊόν που αγόρασες από τo GlinGlon; Μπορείς, με τον πιο άμεσο και απλό τρόπο! Έχεις περιθώριο επιστροφής 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα παραλαβής τους προϊόντος.

1. Δικαίωμα Υπαναχώρησης (14 Ημέρες)

Επικοινώνησε με τo GlinGlon καθημερινά από τις 9:00 έως τις 17:00 ή μέσω e-mail στο info@glinglon.gr για να μας ενημερώσεις για την πρόθεση επιστροφής. Σε συνέχεια, θα προγραμματίσεις το ραντεβού με την εταιρεία courier, που θα πραγματοποιήσει την επιστροφή της παραγγελίας σου με δική μας χρέωση, ή θα προσκομίσεις το προϊόν στο φυσικό μας κατάστημα! Με την προσκόμιση του προϊόντος στο κατάστημα ή την παραλαβή του δέματος, και αφού τηρούνται οι παρακάτω όροι (Προυποθέσεις Επιστροφής) θα πιστώσουμε το συνολικό ποσό αγοράς σε λογαριασμό που θα μας υποδείξεις.

Προϋποθέσεις Επιστροφής

Το προϊόν που θα επιστρέψεις πρέπει να είναι στην αρχική κατάσταση και συσκευασία του και να συνοδεύεται από το παραστατικό αγοράς του. Προϊόντα που δεν συνοδεύονται από τα παραπάνω ΔΕΝ θα γίνουν δεκτά για επιστροφή.

2. Ελαττωματικά Προϊόντα

Επικοινώνησε με τo GlinGlon καθημερινά από τις 9:00 έως τις 17:00 ή μέσω e-mail στο info@glinglon.gr για να μας ενημερώσεις για το πρόβλημα της συσκευής ή αξεσουάρ που αγόρασες! Σε συνέχεια, θα προγραμματίσουμε το ραντεβού με την εταιρεία courier, που θα πραγματοποιήσει την επιστροφή της παραγγελίας σου και την παραλαβή του νέου προϊόντος από εσένα!

Τα μεταφορικά και το κόστος αντικαταβολής δεν επιστρέφονται σε καμία περίπτωση, αλλά σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος αποστέλλουμε νέο προϊόν με δική μας χρέωση σε εσένα.

Επιστροφή προϊόντων που έχουν αγοραστεί από το glinglon.gr στο φυσικό μας κατάστημα είναι δυνατή μετά από συνεννόηση με το κατάστημα.

Προϋποθέσεις Επιστροφής

Το προϊόν που θα επιστρέψεις πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση, με την αρχική συσκευασία του σε άριστη κατάσταση (χωρίς σκισίματα, κοψίματα κ.α.) και να συνοδεύεται από το παραστατικό αγοράς του. Προϊόντα που δεν συνοδεύονται από τα παραπάνω ΔΕΝ θα γίνουν δεκτά για αντικατάσταση.

Πολιτική Ακυρώσεων

Θέλεις να ακυρώσεις την παραγγελία σου από τo GlinGlon; Μπορείς, με τον πιο άμεσο και απλό τρόπο!

Πότε ακυρώνεται μια παραγγελία:

  1. Όταν η ακύρωση γίνει εντός εικοσιτεσσάρων (24) ωρών από την εγγεγραμμένη στο σύστημά μας ώρα πραγματοποίησης της παραγγελίας.
  2. Όταν το προϊόν έχει προγραμματιστεί για παραλαβή από το κατάστημα, και σε χρονικό όριο εικοσιτεσσάρων (24) ωρών από την εγγεγραμμένη στο σύστημά μας ώρα πραγματοποίησης της παραγγελίας.

Τρόπος Ακύρωσης

Επικοινώνησε με τo GlinGlon καθημερινά από τις 9:00 έως τις 17:00 ή μέσω e-mail στο info@glinglon.gr για να μας ενημερώσεις για την πρόθεση ακύρωσης της παραγγελίας της συσκευής ή αξεσουάρ που αγόρασες. Εφόσoν πληρούνται οι ανωτέρω όροι, η παραγγελία σου θα ακυρωθεί και θα λάβεις επιβεβαιωτικό email για την ακύρωσή της.

Παραγγελίες που έχουν αποσταλεί από την έδρα μας σε εταιρεία ταχυμεταφοράς για αποστολή προς τον πελάτη δεν ακυρώνονται.

Παραγγελίες που καθυστερούν εξαιτίας ενεργειών τρίτων (μεταφορική εταιρεία, καιρικές συνθήκες, δυσπρόσιτη περιοχή, λάθος διεύθυνση κ.α.) δεν ακυρώνονται.